Vrtulníky kategorie A
EC 135 T1 - vrtulník kategorie A, který je svými vlastnostmi ideální pro provoz LZS, vyrobila společnost Eurocopter France. Jedná se o lehký dvoumotorový vrtulník se dvěma výkonnými motory Arrius, 4-listým nosným rotorem, systémem fenestron s 10ti listy na ocasním nosníku a lyžinovým podvozkem. Vrtulníky jsou zpravidla přizpůsobeny pro přepravu jednoho ležícího pacienta, 2 členů lékařského personálu a 2 pilotů. DSA vlastní 1 vrtulník tohoto typu, který využívá jako záložní stroj.
E
C 135 T2 - vrtulník kategorie A, který zcela vyhovuje mezinárodním předpisům JAR OPS a EU pro provoz LZS, vyrobila společnost Eurocopter Deutschland GmbH. Jedná se o lehký dvoumotorový vrtulník, se dvěma vysoce výkonnými motory Arrius 2B2, 4 listým vyrovnávacím rotorem typu fenestron a lyžinovým podvozkem. Vrtulníky jsou obvykle přizpůsobeny pro přepravu jednoho až dvou ležících pacientů, 2 členů lékařského personálu a 2 pilotů. Společnost DSA nasadila od začátku roku 2005 do provozu 3 vrtulníky tohoto typu na všech stanicích, kde zabezpečuje provoz LZS
EC 135 T2+ - vrtulník kategorie A, který zcela vyhovuje mezinárodním předpisům JAR OPS a EU pro provoz LZS, vyrobila společnost Eurocopter Deutschland GmbH. Jedná se o lehký dvoumotorový vrtulník, se dvěma vysoce výkonnými motory Arrius 2B2, 4 listým nosným rotorem, vyrovnávacím rotorem typu fenestron a lyžinovým podvozkem. Vrtulník je přizpůsoben pro přepravu jednoho ležícího paciena. Posádka vrtulníku je složena z pilota a až tří členů lékařského nebo záchranného týmu. Jedná se o modernější variantu T2 se silnějšími motory a modernějším zobrazováním přístrojů. Společnost DSA nasadila tento vrtulník do provozu v srpnu 2009 a je využíván na LZS Ostrava